Hlavní stránkaBoční panel
(zobrazeno posledních 50 příspěvků)
![]() | Diskuze: Gratulovací » Rok 2015 | 31.12.2014 - 13:28 |
Tulinka | ||
Prajem ti aj vsetkym najdisakom krasny Boži Novy rok ![]() |
![]() | Diskuze: Srazy a výlety » Pastviny 2014 - fotky | 30.6.2014 - 14:13 |
Tulinka » Glimmer Man | ||
Glimko vies,ze som hned uhadla,ktory si ty na tych fotkach zo zrazu.Na FB som sa opytala ci si to ty a potvrdili mi.Fešak ![]() |
![]() | Diskuze: Srazy a výlety » Pastviny 2014 | 3.6.2014 - 10:05 |
Tulinka | ||
Zatial je to pol na pol.. |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Pokora... | 15.5.2014 - 9:14 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Skor vnimmam,ze v ten cas mam taky nazor a skusenost a nestojim si len na ten mojom pohlade a pripustim aj iny nazor.Mylit sa je ludske ale skor vsetko vnimmam ako skusenost a tak sa ucime. |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Pokora... | 15.5.2014 - 9:10 |
Tulinka | ||
Pokora je,ze pripustime aj iny nazor a pohlad druheho,nesudime ho.V tom case ma take skusenosti a preto to tak vnima.Svojim sposobom je to aj tolerancia.Moj pohlad je,ze su to vlastnosti,ktore vedia tolerovat ine nazory a respektovat toho duheho.V tom je vsetko pokora |
![]() | Diskuze: K zamyšlení » Potřeba obviňovat druhé | 22.4.2014 - 7:46 |
Tulinka » Mortina | ||
Mozno miekedy je lepsie nemat vsetko pod kontrolou a ani sa to neda.Aby tie diskusie boli usporiadane podla jednoho pohladu ak chcem aby som mohla vediet diskutovat so vsetkymi a aby sa ma to nedotklo.Dotklo sa ta to,lebo reagujes.Staci tvoja odpoved. |
![]() | Diskuze: K zamyšlení » Potřeba obviňovat druhé | 22.4.2014 - 7:39 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Vraci sa,ze naco poukazujeme tak to mame v sebe,preto nato poukazujeme.Zase Hanicka je priama a mozno preto sa mi paci,ze nepotrebuje to omackovat a tym to nezahaluje.Vies zase kto chce to zjemnit alebo aby to vypadalo jemnejsie tak ma strach ako to druhi prijme.Ivan ty vies,ze aky si a preto nemozes cakat,ze ta budu prijmat,lebo rad sa hras so slovickami. |
![]() | Diskuze: K zamyšlení » Potřeba obviňovat druhé | 22.4.2014 - 7:24 |
Tulinka » Mortina | ||
Berem tvoj koment je to tvoj nazor a ako mna vnimas to uz neriesim. |
![]() | Diskuze: K zamyšlení » Potřeba obviňovat druhé | 22.4.2014 - 6:38 |
Tulinka | ||
Nerobi mi problem priznat chybu.Pretoze tym klameme samych seba.Obvinovat druhych je lahsie tym sa chceme zbavit svojej zodpovednosti a zaroven sa tak chceme utesovat,ze my nic to druhi.Lenze ver tomu,ze to daleko sa takto nezajde a raz nam to nastavi nasu pravu tvar.Aj vcera ta diskusia okolo konika bola zaujimava.Pretoze on hral svoju hru a vecsina sa nechala vtiahnut do jeho hry.Niekto mu chcel vsunut zrkadlenie,niekto ho chcel poucat,niekto sa hneval,ze jeho osoba nie je vitana a niekto sa chcel tvarit nestranny.Lenze vsetci sme pristupili na jeho hru aj ked si mysleli,ze su nadvecou.Takze mam pocit,ze Ivan nam ukazal,ze este sa nevieme staviat s nadhladom.Pritom by som aj brala to zrkadlenie,lebo ako on nam nastavil tak aj my sme nastavili.Tak asi laska a respekt nam este malo hovori alebo su este pre nas len slova.Nemozme kazdemu vyhoviet,len aby sme vypadali dobre v ich ociach a preto berem takeho aky je.Bud sa necham zatiahnut do jeho hry alebo necham,nech sa hra sam.To je nadhlad a pozorovatel.Len som prekvapena,ze dokym nebol tu konik tak tu bolo prazdno a vcera sa to rozbehlo.Cim to asi bude ![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Prvni dotek ezoteriky | 21.4.2014 - 21:46 |
Tulinka | ||
Myslim,ze to bolo okolo mojich 30 rokov,zacala som kartami a napokon ma to pohltilo.Vtedy som vlastne zacala tuto cestu,ktora nebola prijemna,pretoze odstupom case som pochopila,ze som hodne dusi zmenila a zasiahla do ich osudu.Pretoze uz je tam zasiahnutie a ovlyvnenie.Vravi,ze ezoterika sa cerpa s astralu a tam nic nie je kristovo.Dusa,ktora je v jednote s bohom,nepotrebuje ziadne voonkajsie vplyvy. |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Hlavně na úrovni | 21.4.2014 - 10:41 |
Tulinka » Háňa | ||
Hanicka mozes sa prejavit a ja nic nevidim od konika provokujuce ale zase to je moj pohlad |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Hlavně na úrovni | 21.4.2014 - 10:23 |
Tulinka | ||
Hanička nesuhlasim s tebou,lebo mozno ti degeši by priniesli viac hravosti tu a mozno by aj ludia sa viac zapajali.Preto je tu ticho a viac sa zapajaju na FB,lebo su tam rozne nazory a mozu sa tam vsetci prejavit.Takto sa tu prejavuju len urcita skupina nazoru,ktori sa ztotoznuju alebo nie a potom sa to bije slovne.Oni mozno to by viac nadlahčili. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Vibrace | 8.4.2014 - 15:47 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Kazda dusa to vnima podla svojho pohladu a vyvoja .Sme sucastou zeme a vesmiru,tvorime ako celok.Takze osvieteni a majstri uz vidia,vnimaju dalej,beru to jedno ako celok a ucenec vnima seba a okolie.Vsetko je to o vyvoji duse a skusenostiach.Nemozem povedat,ze to bude kazit,lebo nemozes chciet od niekoho viac,ked ma taky pohlad a skusenosti.Tiez ma svoju cestu a poznania,uci sa |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Vibrace | 7.4.2014 - 16:01 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Myslim,ze sulad sam so sebou berem,ze prijmam taka aka som so vsetkymi vlastnostami,ktore som si pocas zivota pritiahla.Mali by sme byt v sulade s dusou ta je vyssia a bozska podstata nasho ja.Ego bere vsetko na seba a bere jedine seba.Dusa vnima skor ako celok. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Vibrace | 7.4.2014 - 15:54 |
Tulinka » Mortina | ||
Ked citis ako prudi v tvojom tele energia vlastne to su vibracie.Skor by som povedala,ze vedia precitit vibracie a ich dusa je na vyssej urovni,su otvoreni a citlivy na energiu.Su ludia,ktori nic necitia ale neznamena,ze su menej,len nie su tak otvoreni tym energiam. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 15:15 |
Tulinka » Kiára | ||
Neboj spolu vyletime aspon budem mat doprovod ![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Volný pokec » Chtěla sem napsat, aby Libas věděla, že sem chodim | 3.4.2014 - 15:14 |
Tulinka | ||
Tak to mam vyhodu,pretoze Glimo nepozna slovensky pravopis zase som oslobodena. ![]() ![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 10:10 |
Tulinka | ||
Janka nebudem sa vyjadrovat k odkazu.Kazdy nech si sam vytvori nazor.Mas pravdu,ze mame na sebe pracovat,len kazdy sme iny a preto nemoze to byt nalinkovane.Kazdy mame inu cestu a svoje poznania.Nemozme sa riadit podla druhych ale podla seba.Preto aj na odkazy som opatrna a premna su info.Mozno je vsetko jednoduche byt k sebe uprinmy a staci si vazit ludi a zivot,prirodu matku zem.Sama mam niekedy problem to spracovat ale som jednoducha a obycajna. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Bytosti prírody | 23.3.2014 - 7:48 |
Tulinka | ||
Ked pozname zakon prirody tak vieme aky mame zaujat postoj a pohlad na prirodu a matku zem.Premna je vediet s nimi komunikovat a poznat ich energiu,spoznat ich ochrancov.Teraz napisem svoj pohlad a skusenost.Ucila som sa spoznat a prijmat energiu stromov a vtedy som spoznala ucinok.Predtym som chodila ku stromu a bez dovolenia som sa ho dotykala a bralaa energiu.Ked som spoznala Mariana tak mi vysvetlil a naucil ako mam pristupovat a ucit sa od stromov a ich ochrancov.Vtedy som zistila,ze bez povolenia som pocitila vo vnutri bolest a bola som oslabena.Ako som ich zacala vnimat a chapat ich zakon tak mi bolo vysvetlene,ze ked potrebujes pomoc od nich alebo chces si s nimi vymenit energiu najprv ich spoznaj a potom ich poziadaj s prosbou o liecenie.Neskor som sa opet vybrala k nim.Pozdravila som sa a predstavila som sa kto som a ze chcem napravit aj moju nevedomost,ktoru som aj pocitila,ked som sa bez ich dovolenia chcela zobrat ich energiu.Takto som mohla napravit ale len s tym,ze som sa im vyspovedala a zdoverila o mojom zivote a cim prechadzam.Teraz sa ucim opet najst cestu k nim.Citila som,ze ma pocuvaju a mala som prijemny pocit,vtedy som pochopila,ze ma prijali a zaroven ma liecili.Tym chcem povedat,ze najprv mame spoznat ich zakon ako aj my mame zakon stvoritela.To je najprv poziadaj,potom spoznaj a potom mozes si snimi vymienat energiu alebo liecit.Vdacnost a dakujem,respekt a ucta,ochranovat a starat sa o ne. Teraz si bereme a zaroven nicime ich ako samozrejmost.To keby niekto vam nasilne obsadil vas byt a bral by si bez povolenia vasho. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Odkaz pre ludstvo | 20.3.2014 - 20:17 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Kludne napis aky mas nazor a co je negativizmus,ze s tym nesuhlasis alebo ze nezdielas? Ja som napisala,ze som v tomto neutralna,pretoze nemozem potvrdit a ani vyvratit.Neviem,pretoze som sa nikdy nezaujimala o UFO.Len som chcela pocut vas nazor.Niektore body sa mi pacia ale jednoznacne nemozem povedat,ze sa s tym ztotoznujem |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Odkaz pre ludstvo | 20.3.2014 - 15:17 |
Tulinka » Freja | ||
Neviem co je multikecka ale staci aj taka odpoved,ked nevies inak odpovedat ![]() |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Odkaz pre ludstvo | 20.3.2014 - 13:57 |
Tulinka | ||
Drahí, Ste naozaj veľkolepá povrchová posádka. Vaše úsilie dalo Bývalým Mocnostiam jasne najavo, že kedykoľvek je jeden z našich vlastných v nebezpečenstve, môžeme okamžite zhromaždiť tisíce našich jednotiek. Vaša odozva na moju prosbu stiahnuť a zachovať prácu, ktorú ponúka náš milovaný M.T. Keshe svetu mala za následok záplavu požiadaviek na webstránke Keshe Foundation, z čoho je každému zrejmé, že on už nie je výlučným vlastníkom týchto neoceniteľných informácií. Je pre nich bezvýznamné ohrozovať jeho život, pretože jeho slávny palcový (USB) disk teraz patrí svetu, nie jemu. Zlúčili ste sa do tímu inteligentných, vedomých a v srdci sústredených dobrovoľníkov, ktorým podobných svet nikdy nepoznal. Nepotrebujete byť v tom istom meste alebo ani v tej istej krajine, aby ste cítili spojenie, ktoré máte medzi sebou navzájom a s Nami. Je to pre nás naozaj radostné, vidieť ako rýchlo ponúkate váš čas a priestor a akí účinní dokážete byť. Mám na dnes ešte jednu žiadosť. Naši pasažieri Letu 370 dychtia po svojich dňoch vo svetlách médií, aby mohli povedať svetu o svojom dobrodružstve s Galaktickými Bratmi a Sestrami, ktorí ich zachránili, o ich vzdelaní týkajúcom sa pravdy o tom čo sa deje v zákulisí na povrchu Planéty Zem a svojom hlboko pociťovanom prianí vyzvať svetových vodcov, aby podpísali zákon NESARA naprieč planétou. Žiadam vás teraz aby ste zobrali tlačovú správu, ktorú napísala Kathryn (vložená nižšie) a poslali ju do každého mediálneho výstupu, ktorý dokážete nájsť, či už to sú vaše lokálne noviny, televízna stanica alebo internetový zdroj. Požiadal som ju, aby pripojila túto správu, aby ste ju mohli vytlačiť a odovzdať všade, kde idete a faxovať alebo emailovať ju každému, na koho pomyslíte, kto by mohol mať možnosť, ako ju poslať ďalej. V novinových výstupoch fax pritiahne viac pozornosti. Je to vec, ktorá zachytila pozornosť sveta, takže to nemusia byť zbožní duchovní ľudia, ktorí spôsobia zmenu. Každý teraz háda, že mimozemský zásah je jediná logická odpoveď na hádanku. Teraz im musíme dokázať, že to nie je nepriateľský čin. Ja vám posielam moju nekonečnú lásku a požehnania, Milovaní Bratia a Sestry. My sme Jeden. Váš Sananda v Radosti, Harmónii, Mieri a Priateľstve. Tlačová Správa Let 370 Zachránený, Bezpečne v Rukách Galaktickej Lode LightWeb News (Správy Svetelnej Siete) 18-Marec-2014, High Falls, NY. Úplné oznámenie opisujúce záchranu Letu 370 zaznamenali LightWeb News. Lietadlo utrpelo hydraulické zlyhanie, bolo v nekontrolovanom stave a hrozilo okamžité zničenie. Vytrhnuté zo vzduchu uprostred letu bolo prijaté na palubu obrovskej vesmírnej lode zo Síria, o ktorej sa vraví že je časťou flotily Federácie pod vedením Veliteľstva Aštar, ktorého plná správa je dostupná na LightWeb News. Obrázky z Radara potvrdzujú objavenie mimozemskej lode a náhle zmiznutie Letu 370. V hľadaní a snahách o záchranu vládne zmätok, pretože ohromujúca anomálii, ktorá poukazuje priamo na mimoriadne pokročilý technologický zásah. Prečítajte si cele vysvetlenie z tohto zdroja, ktorý cituje spojenie medzi pozorovaniami UFO cigarovitého tvaru na nebi nad oblasťami sporu (nedávno Ukrajine), zachytenie a bezpečie pasažierov a nové požiadavky pre krajiny po celej zemeguli, aby sa podieľali na spustení zákona NESARA. Veliteľ Aštar preberá zodpovednosť za záchranu a požiadavky v spolupráci s pasažiermi, ktorí ponúkli že budú hrať „zajatcov“ aby spôsobili okamžitý svetový mier. Celý rozhovor je možné získať kontaktovaním Dr. Kathryn E. May na kemay@aol.com Preklad: SiR @ http://ee.dunres.skZdroj : http://www.whoneedslight.net/page/484045604 |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Odkaz pre ludstvo | 20.3.2014 - 13:54 |
Tulinka | ||
Precitala som si,mam byt uprimna tak neviem sa uplne tomu vyjadrit ale zase vsade pisu ohladom UFA nad krymom.Rada si precitam vas nazor,zatial mam neutralny |
![]() | Diskuze: Láska a vztahy » Jsem úplně bezradná | 11.3.2014 - 22:32 |
Tulinka | ||
Zakomplexovana zlatokopka hm,pretoze tieto 2 vlastnosti mi nesedia,lebo zlatokopka ma velke sebavedomie a ide po muzoch co maju prachy.Mozno vo svojom vnutri ale navonok sa prejavuje sebavedomo,vedia co chcu a idu si zatym |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 11.3.2014 - 14:23 |
Tulinka » Mortina | ||
Nepomenovala by som tuto temu ezoterikou,pretoze tu nejde o vestenie ale je to o zivote tu na zemi.To je ucenie osha a majstrov .Ezoterika je vestenie z karat a vsetky pomocky,ktore ukazuju buducnostJeho myslienky a hlboke poznania je žit v pritomnosti je byt tu a teraz.Je to minulost,pritomnost a buducnost teraz v tomto okamziku a to nie je ezoterika.Oni nechcu aby sme sa opičili po nich alebo isli ako ovce za nimi ale pomahaju nam nasmerovat nas ale s tym aby sme zachovali nase prave ja. |
![]() | Diskuze: Hudební » Mike Oldfield MAN ON THE ROCKS | 11.3.2014 - 9:59 |
Tulinka | ||
http://www.youtube.com/watch?v=n1INKBi7pb8 ![]() |
![]() | Diskuze: Hudební » Mike Oldfield MAN ON THE ROCKS | 11.3.2014 - 9:54 |
Tulinka » ikica | ||
Nadherna |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 11.3.2014 - 9:03 |
Tulinka » Mitea - Timea | ||
![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 11.3.2014 - 7:31 |
Tulinka » Háňa | ||
Ja necitim ziadnu bojovnost a nemam ani zaujem s niekym bojovat,pretoze este vsetci sa ucime so svojich skusenosti Kto ma taky pocit to je jeho problem,lebo ma tu vlastnost v sebe.Vyjadrila som svoj pohlad na majstra oshu nic ine a nic viac.Knihy pisali ludia,ktori sa venovali a ucili od myslienok osvietenych majstrov.Dali dotoho svoje pocity a svoje emocie.Preto niektore sa citaju lubezne a niekomu zase pripadaju,ze manipulovali a su chladne.Rozumiem,ved kazdy je energeticky naladeni podla svojich skusenosti.Preto ak niecomu nerozumiem tak jedine su uz to len dohady a preto sa nemozem s tym ani ztotožnit.Keby som sla k uplnej podstate tak nemozem sa vyjadrovat ani k univerzalnej laske bytia,lebo vsetko su to len dohady a informacie.Neviem este zit v plnosti boha univerzum v jedno.Preto nepotrebujem presadzovat svoj pohlad na tuto temu ale som sa len vyjadrila na majstra a kto je.To je vsetko ![]() |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 23:34 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Tu nejde o tu myslienku ale myslim,ze ked niecomu nerozumiem tak sa nevyjadrujem.My sa mame vyjadrovat len svojimi skusenostiami,ktore sme nadobudli a ostatne su len dohady a informacie.Nic ine a preto skor pisem co som zazila na svojej ceste zivota.Mozem jedine porovnat,ze myslienka toho majstra mi potvrdila moju skusenost a pochopila som co chcel tym vyjadrit. |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 23:07 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Prepac bubobubo ako citam tak ty sa priblizujes podla tychto stupni 7 ako citam a Osho,ktory dosiahol osvietenie,ktory je vlastne nanebovzaty a ty jeho ucenie prirovnavas Hitlerovi.Bud je v tebe velka pycha,ze vlastne sa navysujes nad neho alebo si uplne nevedoma.Tu nejde kto pisal tie knihy jeho ucenim ale jeho hlboke poznania univerzalnej lasky a kto sme. |
![]() | Diskuze: Láska a vztahy » Něco pro Pláju - Osho - učení o sexu | 8.3.2014 - 19:03 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Kazdy ma pravdu podla svojho pohladu.Preto si iba vymiename informacie,skusenosti a takto sa aj ucime navzajom.Respektujem kazdy nazor a ked nezdielam rovnaky nazor tak napisem svoj a nepotrebujem uz ho stale obhajovat.Bud prijme alebo nie.To je dobre,ze pises co citis tak too ma byt moja.Mne sa pacia tvoje komenty aj ked nesuhlasim so vsetkym,chybala si tu |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 8.3.2014 - 18:36 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Bubačku moj pohlad na univerzalnu lasku je stav bytia v plnosti boha univerzum.Nic nema spolocne so sexualnou energiou.Sex je pud vasen,chtic a vecsia naklonost s ktorym chceme zdielat a precitit energiu jeho.Da sa navysit energia aj sexom.Milovat samu seba je mat rada seba so vsetkymi vlastnostami,ktore mam.Ano v kazdom z nas je to bozske a to je nasa dusa.Premna celistvost je,ze splynies v jedno s bohom.Si vedoma kto si.Tvoja prava bozska podstata bytia,svetlo.Vsetky tie postelove hradky su pudy,chtic a vasen a to su vlastnosti.Najvetsiu silu ma laska-svetlo.Co sa tyka cistenia to je pochopit situaciu,ktora nam sbosobila bolest,ktoru sme nevedeli spracovat.Keby sme isli do hlbky tak dusa nepotrebuje ziadne vlastnosti jedine svetlo.To my ludia tu na zemi sa ucime a naberame skusenosti tak si pomahame tymi vlastnostami.Osho je osvieteny a mozno ho vnimas,ze je tvrdy,ked si ho prirovnala k Hitlerovi.Lenze keby sme isli do hlbky jeho ucenia tak to je univerzalna laska bez dakych omacok alebo sympatiach a emocii. |
![]() | Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 8.3.2014 - 11:15 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Ak mam byt uprimnaa tak neviem uplne povedat ktory bod.Tie do 5 mi nesedia a nestotoznujem sa tam.6 bod tam uz o sexualnej energii by som nepovedala.Pretoze univerzalna laska je stav bytia a mat rad bez dakych podmienok.To znamena,ze nesudi,neuraza sa a bere cloveka takeho aky je.Este mam niekedy take sklony a tak ani tam.Mam ta rada a pacia sa mi tvoje zalozene komenty ale keby si bola v 6 tak ani Pitove komenty by ta nevedeli rozhadzat a brala by si ich ako jeho pohlad a nazor na tu temu aj ked mas ten pohlad,ze ich praši.Myslim,ze su dobre na pobavenie ale sexualna energia a univerzalna laska je uplne o niecom inom. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Ako vlastne vnimate TEMNOTU? | 3.3.2014 - 20:17 |
Tulinka » Mitea - Timea | ||
Nevedomost je strach a tie vlastnosti,ktore nam sposobuju bolest.Ked si vedoma tak vies okamzite to vyriesit,spracovat a premenit na svetlo. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Ako vlastne vnimate TEMNOTU? | 3.3.2014 - 9:34 |
Tulinka | ||
Premna je hladanie.Tam som nasla hodne hodne svojich nespracovanych skusenosti.Vsetky boliestky som zacala viac vnimat a uvedomovat si.Vsade kde je tma tak aj svetlo,lebo ked precitujes zase zacnes hladat aj odpovede preco mas takuto skusenost.Preto neberem to ako zlo ale objavovanie seba.Kde je tma je nevedomost ale zaroven v tme najdes aj svetlo,ktore rozsvieti a to je vedomie.Skor je to ucenie pracovat na sebe a zaroven ta prinuti pochopit priciny a nasledky. |
![]() | Diskuze: Gratulovací » KIÁRKA SLAVÍ | 15.2.2014 - 16:50 |
Tulinka | ||
Pripajam sa ku gratulacii,prajem vela lasky a pokoja ![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Srazy a výlety » Pastviny 2014 | 9.2.2014 - 20:18 |
Tulinka | ||
Zua mi pisala tak idem aj ja.Ak este sa da |
![]() | Diskuze: Filozofie » Co je malý, to je krásný. Že? | 7.2.2014 - 16:21 |
Tulinka | ||
Nechcel ssi napisat,ze maly ale sikovny?Pretoze krasu kazdy moze vnimat inac ale sikovnost to splna ucel ![]() ![]() |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Jak to funguje? | 7.2.2014 - 12:09 |
Tulinka » Miki | ||
cislo v tej tabulke si vybrala 27 spocitaj 2 plus 7 je 9 potom odcitaj 27 minus 9 a vysledok je 18 potom najdi to cislo a pri cisle su znaky a pomysli si na ten znak a potom potvrd na tu gulu |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Fantastická pamät indigového cloveka | 4.2.2014 - 19:02 |
Tulinka » Háňa | ||
Hanicka ona vidno,ze tomu nerozumie a preto to tak hovori ako robot.Tiez som mala s tym problem |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Fantastická pamät indigového cloveka | 4.2.2014 - 19:00 |
Tulinka | ||
preto tvorime vsetci jedno az ked vsetci dosiahneme stupen vyvoja az k bohu tak opet vytvorime celok,jedno a to je boh.Teraz vsetci tvorime urcitu cast boha a ked vsetkymi dimenziami prejdeme a to aj plati o nanebovzatych majstrov aj anjelov aj archanielov oni sa posunu este blizsie k bohu.To je navrat domov,zatial vsetci aj ked odidu tak len docasny domov apreto sa opet vraciame,ked dojdeme vsetkym tak vtedy je navrat domov k bohu k celku.Preto nikto nie je viac ani menej,lebo vsetci musime prejst a vytvorit ten celok.Ked budeme takto vnimat tak budeme este viac pomahat dusiam sa posuvat.On tam hovoril o vesmiru a dusiam ale jednoducha az ked posledna dusa nedosiahne osvietenie tak sa preto stale budeme vraciat.Len teraz je to zryychlene a vela pomoci sa nam dostava. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Fantastická pamät indigového cloveka | 4.2.2014 - 18:37 |
Tulinka | ||
Milka ak som spravne pochopila tak tu ide naozaj pre vyssie dobro.Duse vlastne pomahaju a su velmi dolezite pre vyvoj ale aj pre vesmir.Kto sa posuva cim vyssie tak aj osvieteni posuvaju sa do vyssej dimenzii az k bohu.Cim su energie jasnejsie a ziarivejsie tak aj ta dusa sa posuva k bohu.Tam hovoril o postupe dimenzii a to je aj o vesmire a svetelnych bytostiach.Preto sme jedno. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání | 4.2.2014 - 14:03 |
Tulinka » Pithecanthropus erectus | ||
Zlatino ale to je laska. Podstata,ze ti zalezalo na matke.Motivacia ti davala silu a zalezalo ti nan nej |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání | 4.2.2014 - 13:52 |
Tulinka » Pithecanthropus erectus | ||
Pito viera ta vyliecila ale to je tiez energia.Nepotrebujes to pomenovat ale staci,ze si vedel co chces.Laska k zivotu a k sebe ta vyliecili.Nepotrebujes to vidiet alebo citit ale laska ti dala silu |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání | 4.2.2014 - 13:34 |
Tulinka » Glimmer Man | ||
Chcem sa opytat ako vies,ktory ma halucinacie?Pretoze obaja mozu vidiet len kazdy to vnima inac.Premna niesu halucinacie. |
![]() | Diskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání | 4.2.2014 - 10:50 |
Tulinka » Pithecanthropus erectus | ||
Pito ona nepotrebuje nikomu dokazovat,ze ich vidi.Pretoze to nepotrebuje a ked uz niekto nevie prijat alebo ze nevidi to je v poriadku.Raz ked pride cas tak sam to pochopi.To uz rozum nevie logicky si vysvetlit a to uz niekoho prehovarat je premna teraz zbytocne,ked este sa neotvoril tomu.Ziadna kresba a ani tu stale pisat to iste dookola teraz nepomozu a nedokazu presvedsit. |
![]() | Diskuze: Výklad snů » Astrálne cestovanie a lucidné sny | 3.2.2014 - 15:04 |
Tulinka » Mitea - Timea | ||
Milka dokonca som to nemala v snoch,dokonca cez den som videla jasne bytost,ktora kumne prehovorila,Bola som bdela a len som lezala a pozerala tv.Iba som vuidela biely okruhly opar a to sa otvorilo a v tom hlava,ktora prehovorila kumne.To som nemusela ist hore.Keby som mala vsetko tak by bol roman.Jedine ti mozem povedat,ze ked ides hore tak akoby to bola skutocnost a pametas a vidis jasne vsetko.To si ako normalne zazila.Pritom som nic nerobila a ani nic necitala cestovat do astralu a ani nechcela |
![]() | Diskuze: Výklad snů » Astrálne cestovanie a lucidné sny | 3.2.2014 - 9:32 |
Tulinka » Tulinka | ||
Nechcela som otom moc hovorit ale ked som videla to video tak preto som to napisala.Preto som reagovala tak |
![]() | Diskuze: Výklad snů » Astrálne cestovanie a lucidné sny | 3.2.2014 - 9:30 |
Tulinka » Smazaný uživatel | ||
Nemozem to tvrdit ale mam skusenost s astralnym cestovanim.Ci som potom tuzila alebo skusala? NIE.Bolo to samo od seba.Nebudem tu rozpisovat vsetko ale zazivam to uz dlho a vtedy,ked som az moc precitena.Posledne som bola mimo tela,ked som mala tazsie dni.Vtedy som pozerala z hora na seba ako dolu lezim schulena a drzala som nieco v rukach,Mojej aure este boli tmave jemne flaky.Videla som sa hore dokonca tvar akoby som sa pozerala do zrkadla a zaroven som sa videla dolu.Tam hore som pocuvala,ze kde mamm este vycistit a ukazoval mi a radil kde mam bloky.Tam hore sa to udialo.Obaja sme pozerali tam dolu na tu schulenu a to som bola ja tiez.Vtedy aj som precitila velku bolest.To mi vytahovali z ruk co som drzala.Niekedy zase som videla ine bytosti takych malych ale moc mi nebolo prijemmne.Mali velke oci a telo take male ako zvieratko.Lenze zalezalo v akom stave a myslienky som mala.Poznam tie pocity a co sa dialo.Lenze nikdy som to nemala zaujem alebo by som to chcela. |
Osho Zen karta na každý den: | 22.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 21.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 20.12.2022 |
Dnes: - |
Včera: - |