Hlavní stránkaBoční panel
(zobrazeno posledních 50 příspěvků)
Diskuze: Filmový » Sebemilenec | 24.3.2015 - 22:12 | |
Player | ||
Dost děsivej snímek. |
Diskuze: Výklad karet » 10. dubna 2014 - LENOST | 11.4.2014 - 9:56 | |
Player | ||
Jo. Včera byli všichni na odstřel a já též. Souhlas. |
Diskuze: Volný pokec » Hej baf!! | 31.3.2014 - 11:43 | |
Player » Pan Pavouk | ||
Milujeme Obamu. Nepřeje však doba mu. Respektujem Putina Po něm zbude sutina Milujeme Zemana Od večera do rána Nechceme však strachy Spíš dorty , sex a prachy. |
Diskuze: Láska a vztahy » Popište svůj sexuální život názvem filmu | 30.3.2014 - 22:24 | |
Player » Curva Cudná Lu | ||
Hořký měsíc - je fakt, že takhle nějak bych si svůj erotický život představoval |
Diskuze: Láska a vztahy » Popište svůj sexuální život názvem filmu | 29.3.2014 - 20:18 | |
Player | ||
Chachacha. To by bylo námětů.... Matrix Někdo to rád horké Prasák |
Diskuze: K zamyšlení » Láska... | 27.3.2014 - 16:42 | |
Player | ||
Ale čas není pocit člověka...i když v dnešní době...spíš by se to jmenovalo pan Zpoždění. To je pocit denní. |
Diskuze: Vtípkovací » UPŘÍMNÝ HOROSKOP - já jsem se teda v tom poznal | 27.3.2014 - 16:38 | |
Player » ila | ||
Ale nelže. Kolik já znám bi blíženců... |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Co myslíte? Krach nebo vychladnutí? | 14.3.2014 - 9:45 | |
Player » 10_GOTO_10 | ||
Souhlas. Všechno,cos napsal. Nevím, zda to tak je, ale cítím ,že to tak nějak možná asi bude. Je zajímavé , jak se za posledních pitomých 10 let změnil pohled vědců na vesmír. Dřív bylo 90% vědců ateisty, mě přijde,že za 10 let bude 90% vědců zbožnými lidmi. | ||
Upraveno: 14.3.2014 - 9:47, Player |
Diskuze: Zdraví a nemoci » Léčba rakoviny jinak | 12.3.2014 - 15:44 | |
Player | ||
NEVÍM, ZDA JSTE TO VĚDĚLI, ALE PÍŠE SE O TOM NA NETU HODNĚ. ROKY VÝZKUMU - BEZ NÁVŠTĚVY NEMOCNICE - LÉČBA SKORO ZDARMA !!! ZNIČENÍ RAKOVINY ČEHOKOLIV A V JAKÉMKOLIV STÁDIU S 90 % ÚSPĚŠNOSTÍ !!! Rakovina je houba, která miluje cukr a žije v kyselém prostředí-viz příloha. Rakovina není nemoc, ale přírodou řízené prodloužení života. Rakovina není nic víc než poslední projev extrémního překyselení organismu a toxicity tělesných tekutin a tkání. Za těchto podmínek a při dysfunkci dysfunkcí imunitního systému by tělo předčasně zemřelo. Proto na svou ochranu moudře začne shromažďovat vnitřní toxiny, obalovat je oslabenou super-kyselou tkání a zapouzdří je pod nepropustnou ochrannou vrstvou, aby zabránilo jejich dalšímu šíření. S tímto důvtipným řešením obdrží majitel smlouvu na delší život. My ovšem tomuto procesu říkáme choroba. Tělo vytvoří tumor proto, aby potlačilo a uklidilo jedy, které nemůže jinak vyloučit a prodloužilo si život na tak dlouho, jak jen je možné, poskytujíc svému majiteli dostatek času na k eliminaci interní toxicity. Metastázy jsou poslední pokus těla ke své záchraně. Jestliže je tato interní toxicita úspěšně potlačena, tělo postupně bezpečně odstraní všechny nádory a navrátí se mu zdraví. Pokud tento proces není úspěšný, osud majitele těla je definitivně určen a umírá - ne na rakovinu, ale na extrémně jedovaté léčebné postupy, intenzivní emoční zhroucení, zoufalství a stres. Zkuste své tělo z celého srdce co nejvíce milovat a co nejdříve začněte s detoxikací. Léčba rakoviny javorovým sirupem a zažívací sodou ? Lze rakovinu vyléčit práškem do pečiva a javorovým sirupem? Očividně ano. Tato informace probleskla novinovými titulky, ale stejně tak rychle byla potlačena. Léčba popularizovaná Jimem Kelmunem, důchodcem žijícím v Asheville v Severní Karolíně, znamená skutečný průlom. Říká: "Podal jsem tu směs více než 200 pacientům, u nichž diagnostikovali rakovinou v konečném stádiu. Z toho 185 lidí pak kupodivu žilo ještě 15 a více let - a téměř polovina se rakoviny úplně zbavila." Vypadá to jednoduché až k pláči, ale tato prostá léčba zažívací sodou a javorovým sirupem je nesmírně účinná přírodní chemoterapie, která velmi efektivně hubí rakovinné buňky. Přitom zcela postrádá brutální vedlejší účinky provázející většinu nesrovnatelně méně efektivních "standartních" chemoterapeutických metod. Za tepla vytvořená směs chemicky čisté jedlé sody (hydrogenuhličitan sodný; NaHCO3) a javorového sirupu je velmi efektivní prostředek proti všem druhům rakoviny. Ohřátím se na sebe pevně navážou molekuly sody a javorového sirupu, a takto vybavená glukóza může zamířit k rakovinovým buňkám. Rakovinové buňky prostě milují cukr, který přímo nezřízeně hltají. V tomto případě je ale na molekuly cukru navázaná silně zásaditá sodíková sloučenina! Kyselé rakovinové buňky absorbují s cukrem i sodu, a to je jejich zkáza Recept: Javorový sirup a jedlá soda 3 díly javorového sirupu a jeden díl jedlé sody (soda bicarbona) smísit (např. 15 lžiček sirupu a 5 lžiček sody) a promíchat, dát poté v kastrůlku a pět lžiček sody) a promíchat, dát poté v kastrolu na sporák, zahřívat 5 minut nepříliš silně, aby teplota sirupu nepřesáhla 40°C, dokud směs poněkud nezahoustne. Na počátku může být užíváno častěji, např.3x denně jedna čajová lžička. Jinak stačí brát 1 čajovou lžičku 1x denně, dlouhodobě. Může být rozpuštěna ve vodě nebo třeba namazána na chléb. Javorový sirup může být případně dočasně nahrazen medem. Obecně platí: nejíst jinak žádný cukr v nápojích ani v pokrmech, s výjimkou trošky ovoce. Tato léčba je založena na tom, že rakovinové buňky milují cukr, který do sebe vtahují. Javorový sirup obsahuje čistou glukózu, takže tuhle podmínku dokonale splňuje. Tak se látka dostane přesně do centra nádoru. Jedlá soda pak dokáže díky obrovskému obsahu kyslíku rakovinový nádor doslova rozbít zevnitř. A to už během prvních tří dnů. Dochází tak k naprosté likvidaci nádoru v jakémkoli stádiu, tedy i v konečné fázi rakoviny. Konec zhoubné rakoviny ! – určeno pro všechny pacienty. Dobrý den všem. Jsem přesvědčen, že člověk by měl znát své tělo a způsob jak se o něho zodpovědně starat a jak jej i účinně ochraňovat.Poté co můj blízký příbuzný byl operován s rakovinou tl. střeva jsem začal intenzivně pátrat po způsobu léčby této zhoubné choroby, která by bezpečně a jistě zahubila tento nevítaný organismus v lidském těle. Náhodou jsem objevil naprosto fantastickou možnost rychlé a zcela bezbolestné léčby rakoviny všech druhů a to jednoduchou a dostupnou cestou pro všechny pacienty. Italský doktor onkolog Dr. Simoncini www.curenaturalicancro.com (http://www.curenaturalicancro.com/)) s úspěchem již řadu let používá pro úplné vyléčení pacientů a tedy zahubení rakoviny v lidském těle jedlou sodu (soda bicarbona), která již po několika dnech či týdnech užívání prokazatelně bezezbytku umoří a zcela zahubí veškeré rakovinové nádory v lidském těle. Je to dáno faktem, že rakovina - jinak pandemická houba či plíseň rodu Candida, obecně miluje kyselé prostředí a v něm také prosperuje a hojně bují, naopak zásadité prostředí jí moří a ničí. Doktor Simoncini jednoznačně označil rakovinu za parazitickou houbu, která nejprve kolonizuje hostitelský organizmus oslabením jeho imunity dále se vyvíjí a vytváří v těle nádory (thumory). Všechny nádory a nálezy rakoviny v těle mají bílou barvu, tedy nikoliv barvu tělesné tekutiny-krve jako ostatní přirozené lidské tkáně. Jedná se tedy o parazitickou houbu nejobecněji rodu Candida albicans, které svědčí především kyselé prostředí a její progrese a přežití může být jednoduše úplně potlačeno zásaditou látkou v těle, tak, že pacienta s rakovinou dostaneme do zásaditého pH stavu jeho tělesné konstituce. A právě soda bicarbona s rakovinou takto zatočit dokáže, jsou doloženy a vědecky prokázány mnohé případy vyléčení a je možné je shlédnout na YouTube,tedy příklady „zázračného“ úplného vyléčení těžkých rakovinových nádorů po pouhém užívání obyčejné jedlé sody – a to dvou až tří nápojů denně po jedné až dvou lžičkách sody s vodou a lžičkou melasy, vyléčení z rakoviny proběhlo za pouhých několik dní !!! (Viz internet odkaz níže). Mimo jiné dalším velkým bojovníkem proti rakovině je vědeckými výzkumy prokázaný účinek vitamínu B17, který se nachází například v jadérkách jablek nebo v pšeničných travách, viz odkaz níže. Proto máte-li v okolí někoho s tímto postižením a s prokázanou diagnózou rakovinového nádoru jakéhokoliv stupně a jakkoliv beznadějného rozsahu, neváhejte v zájmu jeho vyléčení a záchrany jeho života použít tento účinný prostředek, nejlépe samozřejmě pod lékařským dohledem, na zahubení rakoviny v těle a tak úplné záchrany nemocného a to bez chemoterapie či ozařování nebo i chirurgického zákroku !!! Rád bych, aby zde bylo chápáno, že tento článek není prvotně a v ničem zaměřen proti moderní vědě a jejím technickým metodám léčby rakoviny nicméně pravdou zůstává, že současná medicinální praxe nechce příliš naslouchat zjevným důkazům o této jednoduché a velmi účinné léčbě rakoviny pomocí jedlé sody, jako by pod rouškou omámení ze své technologické dovednosti nebo snad z obav z chování velkých farmaceutických oligarchií ?!! Ať je tomu jakkoliv, jde zde především o naše zdraví a ne o prestiž či kariéru nebo případně o honosné výnosy lékárenských společností a my se tak tedy můžeme svobodně podílet na prostém zázraku svého vyléčení. Vždyť právo na informaci o léku a na léčbu, která uzdravuje má každý z nás bez vyjímky a neměla by tato skutečnost být nikomu zamlčena. Přeposílám tedy všem níže odkazy na důkazy a videa a na internetové stránky,které pojednávají o tomto způsobu léčby rakoviny a současně prosím a žádám všechny lidi, kteří mají v sobě čest a úctu k životu, aby zaslali a rozšířili tyto životně důležité informace co nejvíce lidem a známým tak,aby bolest, pláč a beznaděj mohly konečně ustoupit z lidských životů a zase jednou mohla zářit lidská naděje, radost a prosté štěstí. S přáním brzkého vyléčení a všeho dobrého Ondřej L. / v případě vašich dotazů pište na: garamiel@seznam.cz v Praze dne 14.11.2011 https://www.email.cz/getAttachment(https://www.email.cz/getAttachment) ...a tohle |
Diskuze: Zdraví a nemoci » Léčba rakoviny jinak | 12.3.2014 - 15:42 | |
Player | ||
Mě přišlo tohle: Anona ostnitá je plod stromu graviola, a to je zázračný zabiják rakovinných buněk, 10 000 krát silnější než chemoterapie. A proč to nevíme? Je to, protože určité velké korporace chtějí dostat zpět svoje peníze utracené za roky výzkumu při snaze vytvořit syntetickou verzi tohoto k prodeji. Takže když to teď víte, můžete pomoci kamarádovi v nouzi, když mu to sdělíte, nebo se občas sami napít šťávy anony jako prevenci. Chuť není konec konců špatná. Je to zcela přirozené a určitě to nemá žádné vedlejší účinky. Jestli máte místo, vypěstujte si jednu na své zahrádce. I ostatní části rostliny jsou užitečné. Až si příště dáte ovocný džus, řekněte si o anonu. Kolik lidí zbytečně zemřelo, zatímco ten výrobce léčiv za miliardy dolarů toto tajemství zázračného stromu graviola skrýval? Jde o nízký strom zvaný graviola v brazilštině, guanaba ve španělštině a v angličtině má nevýrazné jménao „soursop“. (Graviola v češtině.) Plod hodně velký a nakysle sladká bílá dužina se buď rovnou jí anebo, co je běžnější, používá na výrobu ovocných nápojů, dření atd. Hlavní zájem o tuto rostlinu budí její silný proti-rakovinný účinek. Ačkoliv je účinná proti mnoha zdravotním potížím, je to její proti-nádorový účinek, co budí největší zájem. Tato rostlina má prokázaný hojivý účinek při rakovině u všech typů onkologických onemocnění. Kromě své hojivosti proti rakovině, má graviola široké spektrum antimikrobiálních působků, jak proti bakteriálním, tak i plísňovým infekcím, a zabírá i proti vnitřním parazitním červům, snižuje vysoký krevní tlak a používá se i při depresích, stresu a nervových poruchách. Existuje-li jediný příklad, který dramaticky objasňuje, proč je pro Američany jako vy a já existence Institutu zdravotní vědy tak životně důležitá, tak jím je neuvěřitelný příběh za stromem Graviola… Pravda je úžasně jednoduchá: Hluboko v amazonském deštném pralese roste strom, který by mohl doslova přinést revoluci do toho, co si vy, váš doktor i zbytek světa myslí o léčbě rakoviny a šancích na přežití. Budoucnost nikdy nevypadala slibněji. Výzkumy ukazují, že pomocí výtažků z tohoto zázračného stromu nyní lze: Udeřit proti nádorům bezpečně a účinně pomocí plně přírodní terapie, která nezpůsobuje extrémní nevolnosti, ztráty na váze a vypadávání vlasů. Ochránit svůj imunitní systém a tak se vyhnout smrtelným infekcím. Cítit se po léčebné kúře silnější a zdravější. Posílit svou energii a zlepšit svůj náhled na život. I zdroj těchto informací budí zrovna takový úžas: Pochází to od jednoho z největších amerických výrobců léčiv - th! e – ta rostlina prošla více než 20 laboratorními testy vedenými už od 70. let! To, co tyto testy odhalily, není vůbec chudé na omračující zjištění… U výtažku ze stromu se ukázalo, že: Účinně útočí na zhoubné buňky 12 typů rakoviny a zabíjí je, včetně rakoviny tlustého střeva, prsu, prostaty, plic a slinivky… O třech složkách je dokázáno, že jsou při zpomalování růstu rakovinných buněk 10 000 krát silnější než Adriamycin, běžně používané chemoterapeutické léčivo! A co na víc, na rozdíl od chemoterapie složky extrahované ze stromu graviola selektivně pronásledují a zabíjí pouze rakovinné buňky. Nepoškozují zdravé buňky! Úžasné protirakovinné vlastnosti stromu graviola byly rozsáhle studovány, tak proč jste o nich ještě neslyšeli? Když je extrakt z gravioly tak zázračný. |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 12.3.2014 - 14:36 | |
Player | ||
Já jsem si to znova podrobně přečtl a došel jsem k prazvláštnímu závěru. Jsem na všech sedmi stupních,každou chvíli na jiným. Tak - a je po pr... |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 11.3.2014 - 12:59 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Ovšem. Do vzkazníku prosím. Své sliby plním. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Co myslíte? Krach nebo vychladnutí? | 11.3.2014 - 12:54 | |
Player » 10_GOTO_10 | ||
To jo,já ho utrápenej nemám. Ale přijdemi že výrazně nadpoloviční většina ano. Když mě bolej zuby,dojdu si k zubaři. Ale kolik lidí má na světě tu možnost? Když mě něco zanítí, vezmu si antibiotika ,ale kolik lidí na světě má takovou možnost. Slepák mi vyříznou - kyčel daj umělou. Ale k tomu má přístup tak tak polovina lidiček. každá druhá žena na světě je buď zohavena nebo alespoň týrána,když ne fyzicky, tak psychicky určitě (mj. celý islám). Ono se nám to ponouká k jásotu - ale mít tu možnost jásat už je velký dar. |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 17:48 | |
Player » Háňa | ||
Dobře. Ale kázal taky Mozart,Albert Einstein či Leonardo da Vinci. Všichni jsou podezřelí? |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Co myslíte? Krach nebo vychladnutí? | 10.3.2014 - 17:44 | |
Player » Mortina | ||
Kvintiliony odštěpků světla stvoření. to je snadné. Po velkém třesku bylo patrně 10 rozměrů a 11 dimenzí , tak dnes již i astrověda káže. A pokud to světlo zazářilo krátce po vzniku (pouze v jedné dimenzi), bylo obrovskou energií odstředivou rozmetáno , respektive jeho část.Ale ani ono samo nebylo v počátku dokonalé. Byl to bůh,ale než začal ovlivňovat hmotu , také se musel vyvinout,dozrát. Proto hvězdy první generace byly jenom hvězdy - bez oběžnic. Tenkrát jsme si jen tak poletovali. No a ty jeho malinké odštěpečky,vyvržené tou hrůzostrašnou vlnou - to jsme my. (MOŽNÁ...) | ||
Upraveno: 10.3.2014 - 17:47, Player |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 16:51 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Hele - lidi nejsou rozdělení na Oshovce a neoshovce. On jenom popsal lidskou duši,lásku, hmotu a vztah k ní. A pak popsal jevy, jako tvořivost, sex , emoce či skrytá mystéria. Je to spojovatel civilizací. Kdyby ho třeba poslouchali politici, kterým zbyla alespoň trocha soudnosti a mají inteligenci větší než medvídek Pú , planeta by dnes kvetla. Místo rvaček a devastace. Ale musíš začít tím, že si 2-3 knihy od něj dáš. Ale - faktem je, že když už jsme u Osha - tak aby to bylo do této diskuse - tak on právě sexuální energii považuje za nádhernou bránu do světa tvořivosti. Kdo se posune, že její možnosti přetaví v tvorbu , nemá vůbec potřebu vlastnit, žárlit a pod...to je Osho... |
Diskuze: Volný pokec » Vnitřní konflikt | 10.3.2014 - 16:45 | |
Player | ||
To máš teda Renčo hnusnej vnitřní konflikt. Ohavnej.Nezávidím. Pravda - 3 měsíce utečou, normálně bych ti řekl, zatni zuby a dojeď to nějak. Pak to skončí a na konci bude konečník. Ale co když se nezadaří a povleče se to dál a zdravotní problémy se budou spíš vrstvit a tak...? Ono se v tomhle těžko radí. Ať uděláš tak či onak , vždycky ti zvoní hrana. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Co myslíte? Krach nebo vychladnutí? | 10.3.2014 - 16:40 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Já jsem minoritní zastánce teorie toho , že ne , že Bůh stvořil vesmír nýbrž vesmír pár okamžiků po svém vzniku stvořil světlo "vědění". Ale - nějak mě to netrápí. Krach rovná se věčná pulsace, je to hezčí vidina než věčné temno. | ||
Upraveno: 10.3.2014 - 16:41, Player |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 16:33 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
To ne. On 18 hodin denně spal, 2 hodiny rozprávěl s posluchači a 4 meditoval. A vlastně i ty rozpravy dělal proto,že to chtělo čím dál víc jeho posluchačů. V té komunitě ve státech třeba ani rozprávět nechtěl.Prostě - pařili a užívali. |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 10.3.2014 - 14:38 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Osha jako Hitlera,jó? Hm. Osho káže lásku a meditaci , je zcela protiválečnej a anticírkevní. Pokud vnímáš Osha jako Hitlera, to musíš být s jeho učením asi dokonale obeznámena. Přitom paradoxně - kdyby se mne někdo zeptal, kdo jede právě Oshovu linii, tak bych označil tebe. |
Diskuze: K zamyšlení » Vášeň. | 10.3.2014 - 14:34 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Hezky jsi slova nakladla. Jde o to, že ty jsi taková ta babička kořenářka z Byl jednou jeden král. Nebo takhle - spíš k tomu dospěješ pomocí zkušeností za 10 lidí dohromady. Budeš všude zdejší. A potom - někde nás uvnitř je kód, dokdy co musíme stihnout. Třeba se snažíš napálit každou chvíli , dokud máš energii a záda držej pohromadě. Třeba... |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 9.3.2014 - 9:33 | |
Player | ||
Já se cítím na šestku. Ale souhlasím s jedničkou. Dítě na svět přichází sexuálně polyformní. Jsou v něm všechny možné úchylky, touha zkoumat a vzrušení z neznámého,zapovězeného. Teprve výchova ho jakoby otesá a někam zasune. Je to složité,asi to tak být musí. Kdyby ne, neměl by svět svůj řád,byl by asi vysloveně barbarský. |
Diskuze: Láska a vztahy » Něco pro Pláju - Osho - učení o sexu | 9.3.2014 - 9:29 | |
Player | ||
A může si říkat kdo chce co chce. Králem není pohlavní orgán. Králem jsou ruce. Popř ústa,jazyk. |
Diskuze: K zamyšlení » Vášeň. | 9.3.2014 - 9:26 | |
Player | ||
Vášeň. Krásné téma. nech v sobě zemřít vášeň a je z tebe dožívající troska. Ona to nemusí být vášeň erotická. To je jedno jaká. Mou vášní je ovládání hudebních nástrojů či jiné věci - třeba astronomie a tak. Vášní jsou moje zájmy. V erotice taky. Na duchovní seznamce se nyní ohrazoval jeden starší pán, že si jeho žena během manželství vybudovala nejprve dokonalý vztah jinde a pak odešla od něj. Divil se, že neinvestovala tu energii do vztahu s ním. Moje odpověď: ženy mají v sobě ukrytou vášeń. Jsou to doutnající sopky a prostě jednou za čas se láva prodere na povrch a sopka exploduje a nic tomu nezabrání. Jsme dynamičtí tvorové. Ne statičtí. Kliku má muž,kterej žije s bisexuální ženou. Může doufat,že ten výtrysk půjde směrem k jejímu pohlaví a že neuteče. |
Diskuze: Láska a vztahy » Něco pro Pláju - Osho - učení o sexu | 9.3.2014 - 9:20 | |
Player | ||
tak já jsem tohle četl. Je to hned v několika knihách ,mj v krásné knize O egu,O mužích,O ženách. Jeho myšlenky se v přednáškách opakovaly. Je teda fakt,že i díky některým zajímavým lidem jsem obrátil vnímání kvantity. jsou to sice spojené nádoby,ale je fakt , že jsem měl v životě pár milenek, které se zcela vymykaly běžnému průměru. Erotika s nima mě opravdu bavila nepřetržitě. Jenže problém je v čase. Čas je rozháněč,destruktor a lidská mysl a fantazie není až tak úplně nevyčerpatelná studna. Takže jsem postupně přišel na to , že máte s každým partnerem sud vášně. Nedá se dolejvat. A podle toho,jak naplno otevřete kohout,tak dlouho vám vydrží. Proto fandím vztahům, kdy se spolu ti dva lidé až tak často nepotkávají a jdou opravdu do sexu jako do posvátného chrámu oplzlosti a lascivity , změní se v dvě hravé bytosti - a víc než kopulace si hledí disciplíny vzrušování, dráždění a oddalování orgasmů až na samou mez. Tím neříkám nemít orgasmů kvantum,ano. Ale životně - jak to pozoruju je optimum tak poměr 1:10, i víc. Jeden live a pak 10 masturbačních , protože jen tato si uchovává naprostou exklusivitu. Při autoerotice prožíváte to, co v životě moc šancí prožít nemáte. |
Diskuze: Filozofie » Jedno krásné brazilské přísloví ! | 9.3.2014 - 9:07 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Pan "úžasný"....nojo,no. Je vidět,že jsi taky hravá. |
Diskuze: Dotazy v poradně » Když jsou city u ledu... | 7.3.2014 - 14:54 | |
Player | ||
Je to v osvětě. Ve výchově,nic víc. U Indických Lapštů by zněl článek asi takto: Můj manžel spí jenom se mnou - proboha co se děje, není smrtelně nemocný? Jsem zoufalá. Ganéš to vidí a já ho miluji. Určitě ho zatratí. Pomozte mi, nechce ani s jedenáctiletou kráskou kmene... |
Diskuze: Věda a technika » Vědci dokázali, že naše myšlenky... | 21.2.2014 - 18:34 | |
Player | ||
Velmi zajímavé. Kámoška se zrovna líže z rakoviny,dám jí to přečíst. |
Diskuze: Zdraví a nemoci » Týdny nudy | 21.2.2014 - 18:28 | |
Player | ||
Nuda? Neznám. Ani vteřinu jsem se nenudil ve svém životě. Když nic nedělám, tak jsem...a když jsem,tak jsem blažený. |
Diskuze: Psychologie » Jak jen nepřežívat.. | 21.2.2014 - 18:22 | |
Player | ||
Hm. To mám už od dvaceti., |
Diskuze: Volný pokec » ...vězeňská korespondence... | 15.2.2014 - 12:19 | |
Player » Mortina | ||
Hm. Já znám jednu vražedkyni - ale tam to bylo podle : z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranovi není zločin... A je fakt, že je to moje kolegyně (bývalá) v zaměstnání. A taky je pravda, že s takobvou bych si klidně psal, ačkoli je zvláštní. |
Diskuze: Láska a vztahy » Proč holky nejsou vtipný :) | 15.2.2014 - 12:16 | |
Player » marhon | ||
Já ti ji pučim. Neuráží je. Píše o nich pravdu a ony se pak následně uráží samy. Co se týče štíhlosti,to je takovej blábol a ani dnešní svět není zajedno. Japoncům se líbí obezita, v Číně to býval znak urozenosti, na Filipínách si báby píchaj steroidy do prdele,aby ji měly jak štýrskej valach. |
Diskuze: Hádací » Kdo dáte 90%, jste dobří. | 14.2.2014 - 22:23 | |
Player » juditadurynska | ||
Jo, to jsem taky dělal. Hezkej. Tak teda - smekám,no! |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Nás domov | 14.2.2014 - 21:31 | |
Player | ||
Ano - tohle je velmi senzitivní a kvalitní film. |
Diskuze: Filozofie » Vesmír ako chaos, alebo? | 14.2.2014 - 21:19 | |
Player | ||
Dnes už věda postoupila tak daleko,že sám astronom už neříká:takhle to je,ale takhle by to být mohlo,možná - či ne? Takže - rozhodně pro naše mozkové kapacity příliš racionální a srozumitelný není. Ale je pravdou, že stále více a více se přibližujem kamsi.K poznání. |
Diskuze: Láska a vztahy » Proč holky nejsou vtipný :) | 14.2.2014 - 21:10 | |
Player » marhon | ||
Já si ani nemyslím, že je chce nasrat. On s nima do postele stále chodí. Není zhrzenej milenec. Hausmannovi jde o to,aby ta určitá část , takové ty excentrické - aby si uvědomili svou skvostnou, výsadní hodnotu a poslali to dál. Mužský šovinismus je kniha, kde jen hodně málo věcí lze odmítnout jako nepravdu. TA kniha je v podstatě medicínou. A když se ženská nad tím zamyslí a zasměje a řekne - no jo vlastně, tak je dál, než ta,která to okomentuje slovy: debil, ubožák , magor. |
Diskuze: Volný pokec » ...vězeňská korespondence... | 14.2.2014 - 19:58 | |
Player | ||
Já bych si psal s Mírou Kájínkem a Dádou Rathem. |
Diskuze: Hádací » Kdo dáte 90%, jste dobří. | 12.2.2014 - 20:37 | |
Player » Pithecanthropus erectus | ||
Jo - ta Malta , to jsem taky vysyčel. Ta je velmi problémová. Schválně - kliknětw si tam nahoře na KRAJE ČR, japa na tom budete. Taky jsem loupl chybku,dvě. Děsný. |
Diskuze: Volný pokec » Test osobnosti | 11.2.2014 - 23:05 | |
Player | ||
Mě to nesedí. Ale faktem je,že dveře si nevybírám.Projdu těma, co mi stojej v cestě. |
Diskuze: Hádací » Kdo dáte 90%, jste dobří. | 11.2.2014 - 22:55 | |
Player | ||
dal jsem 89 - ale zlobí tam Velká Británie. zadáte správně a klikne to chybu.Takže bych měl přes 90. |
Diskuze: Vtípkovací » 3 šokující Zprávy TV Nova | 11.2.2014 - 22:54 | |
Player | ||
Ta druhá je snad i pravdivá... |
Diskuze: Básnický » Ženy ve znamení ryb | 11.2.2014 - 22:45 | |
Player » Mermaid of Carribbean | ||
Tak bycha s těma bejkama..,jó? A jinak - no, já s chlapama nespim, to je pravda,ale zeptám se kámoše,zda má citlivý kuličky... |
Diskuze: Sportovní » Olympiáda Soči 2014 | 11.2.2014 - 19:04 | |
Player | ||
Já jsem zažranej. baví mě to ohromně,sleduju i sporty,který mi jsou jinak v průběhu roku šumítko. A šampionáty v hokeji,fotbale...prostě ňam. |
Diskuze: Srazy a výlety » Divadelní představení Najdisácké... | 10.2.2014 - 18:51 | |
Player | ||
Já jedu ! |
Diskuze: Astrologie » Tak vážení...sundáme masky, přiznáme barvu.... | 9.2.2014 - 21:22 | |
Player | ||
No tak - JSEM UFON Z NEDALEKÉ HVĚZDY uvězněn v býku,no...co nadělám? Asi to tak bude,protože mě ten vesmír přitahuje stejně,jako vagíny. | ||
Upraveno: 9.2.2014 - 21:25, Player |
Diskuze: Básnický » Ženy ve znamení ryb | 7.2.2014 - 14:22 | |
Player » Smazaný uživatel | ||
Mě taky. |
Diskuze: Básnický » Ženy ve znamení ryb | 6.2.2014 - 12:38 | |
Player | ||
No - já to měl původně v astrologickým,Admin to přešoupl do básnickýho - možná má pravdu. Pokud se váhy budou čertit,jako na Facebooku duchovní seznamce,vysvětlivky najdou tam. |
Diskuze: Filozofie » Co je malý, to je krásný. Že? | 6.2.2014 - 10:15 | |
Player » Pithecanthropus erectus | ||
Je fakt,že kdybych se u kotníku uřízl,asi by se mi žilo jednodušeji. |
Diskuze: Básnický » Všelijak | 6.2.2014 - 0:21 | |
Player | ||
Diskuze: Světová náboženství » O nábozenstve | 5.2.2014 - 16:52 | |
Player » juditadurynska | ||
No jo, to oni tam říkali , že je to apokryf ale zároveň s tím, že právě sičáci vrchní hodnostáři si vlastně vybrali a sestříhali , co se jim do bible hodilo do krámu a co ne. o tom stáří sice říkali že ze druhého či třetího - ono už to asi není ani tak důležité. Spíše tam šlo o to, že Máří Magdalena dle výzkumů rozhodně nebyla jen Kristova nohomazačka. Spíše ty apoštoly převyšovala. Navíc - nejsem si jist, že právě apoštolové byli tehdejším duchovním výkvětem. Ovšem pravda - je to už nějakej ten rok zpět a tehdy přece jenom ta vzdělanost i myšlení byly na jiné úrovni, zejména co se chudých lidí z periferií Říma týká. |
Osho Zen karta na každý den: | 22.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 21.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 20.12.2022 |
Dnes: - |
Včera: - |